Sammanfattning

Skolan börjar på måndag är supermotiverad och på nått sätt tror jag att det här var rätt väg att gå eftersom jag på sjuksköterskeutbildningen fick träna på en massa latinska termer och svenskan repetera på undersköterskeutbildningen. Annars var vi på klädbytardag på församlingshemmet i går det var nästan inga folk alls där dåligt tycker jag då det annordnas något för en gångs skull. En annan rolig grej som hände i helgen var att min halvsyster dotter Agnes var här det var jätte trevligt det blev väldigt mycket prat och skratt:) Sen ligger vi fortfarande etta på lägenheten i Östersund men det är tre dagar kvar så blir glad om vi är tvåa då anmälningstiden går ut. Är så färdig med allt vad ström heter nu 21 år är mer än tillräckligt men det finns en del som jag kommer sakna jätte mycket men som tur är flyttar vi inte till världens ände det är ju bara tio mil med bil hehe. Idag är det super trist väder och jag vaknade kl 9 suck får väl ta tag i städningen då:( när jag blir rik tänker jag aldrig mera ta i en dammsugare så det så kram kram


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0