har ett hjärta av snö

just nu är jag inte ett så stort fan av nätter de liksom skrämmer mig och är alldeles för svåra att kontrollera eller drömmarna ör det rättare sagt de hoppar hit och dit och folk blir sjuka eller är sjuka i dem jag verkligen hatar det. Drömde den värsta drömmen på flera år härom natten. Återige med min älskade mammi momma som huvudperson det var begravning igen men av någon anledning var kistan tom vet inte varför jag ens ville veta om du var där i. Iallafall så var du i en typ av aleminiumlåda i vår soffa??!! aja de sa att du levde och stannade kvar för att du var orolig och du ville ha vårt eller iallafall mitt godkännande för att kunna dö lungt jag skulle alltså säga något i stil med " Det är okej du får dö jag släpper taget om dig" problemet var att jag inte alls ville släppa taget om dig jag ville ju inte att du skulle dö inte alls aldrig att ljuga för dig har ju aldrig fungerat det gjorde det ju uppenbarligen inte här heller......
 
men till slut övertygade någon mig att jag skulle säga det iallafall och jag minns att tårarna bara rann på mig i drömmen men fast jag sa de orden som de ville att jag skulle säga fortsatte du att leva iallafall jag var väl inte så övertygande som jag skulle ha varit sen vaknade jag med ett ryck var för stressad för att sova mera och det tog iallafall 5 minuter tills att jag kom på att jag har ju faktiskt genomlevt denna mardröm en gång jag slipper göra det igen som tur är för efter de 5 år som redan har gått helt sjukt!! är jag fortfarade inte helt fungerande men det börjar ta sig är betydligt mera levande nu än vad jag har varit så det känns bra.. 
 
Hade även en annan dröm fick krama dig och maud igen medan vi stod och tittade ut genom ett fönster ni var inte helt nöjda med at vi hade flyttat till stan och jag var förvirrad varför skulle jag friviligt flytta i från er för?? Vaknade här och kom på att jag var lite sur på er det var ju faktiskt ni som flyttade ifrån mig först så jag ska tusan inte ha dåligt samvete alls kram kram
 
 .  

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0