i bakartagen igen

Idag har jag varit slö inte alls gjort något förutom att skriva en inköpslista som vi måste ha då det ska bli en tripp till willys antingen i kväll eller i morgon. Ska bli spännande att testa självscanningen det har jag aldrig gjort tidigare men såg en massa människor göra det förra gången vi var där himla smidigt att kunna packa direkt då man köper något istället för att köa och sedan packa jag gillar sådana här saker som sparar tid. Detlär bi lite mera pyssel också har inte gjort kolakakor än och så kanske det blir lite ischoklad men dessutom såg jag en spännande sak på resept.nu berättar mer om den då jag sannolikt gör den. Det är juligt med massa godis och sånt tycker jag gilar inte godis i vanliga fall men till julen är det nästan en nödvändighet. speciellt till uppesittarkvällen då det är bingolotto på tv:)  Skulle ha provat på fransknougat igen men den blir inge bra då jag gör den då jag kan inte komma på vad jag gör för fel så känns det rätt onödigt att slösa på ingridienser men det är ju så otroligt gott. Ha en bra torsdag kram kram.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0