julmarknad

Íigår var vi en sväng på jamtli julmarknad det var väldigt stort och myckt folk men det var en trevlig stämning. Blev inte så mycket handlat men hittade ett par vantar som var perfekta i storleken sen blev det det sedvanliga tunnbrödet och mesen men gillade det inte riktigt om jag nu ska vara kritisk för mycket kryddor i tunnbrödet  och mesen var för torr och smulig och inte krämig i smaken men annars var det en lyckad marknad. Köpte inget julgodis alls för jag har gjort ganska mycket sånt i år mycket mera än jag brukar och faktiskt inte misslyckats alls det är roligt brukar alltid misslyckas med en eller flertalet saker. Det jag har producerat hittils är knäck, lussebullar, lussekransar och snickers. Ska väl bli några småkakor också kolakakorna är obligatoriskt så det så annars blir det lite mat som ska göras bland annat lite sill laxpaté och köttbullar får se om jag hittar på något annolunda i år skulle vara roligt ska kolla runt lite för insperation eller prata med Patrise det är alltid lika roligt att få nya ideer från dig ses snart nu saknar dig vännen!!
 
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0