Sweet sunset

idag har jag inte gjort så mycket lite plugg och uppgifter som ska in så har varit seriös och gjort dem. Annars funderarjag önskar mig men jag över en önskelista det är rätt skoj men kan bli lite för dyra saker som jag önskar mig men det är ju kul att vara rätt orealistisk:) Annars diggar jag lite musik och ska väl spendera kvällen med lite mera diktat får hoppas på lite bättre läkare som svamlar så man hör vad de säger en del pratar som de är fulla och den del pratar så himla snabbt så de måste tro att man har raketer i fingrarna vilket inte jag har just nu men efter jag är klar med detta hoppas jag att jag iallafall har smällare i fingrarna;) ha en bra kväll nu kram kram
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0