uppdatering

Igår var vi på willys och STOR handlade blir defenitivt ingen mera hadling på länge förutom basvaror då. Gud vilken skillad på priserna inser nu att man blir rättt så ruinerad av att bo på landsbyggden och ström för det var en markant skillnad köpte exempelvis 2 kg kyckling för 90 kr en förpackning i ström kostar ca 75 och då är det 800 g det är rätt mycket pengar det handlar om. Dessutom fyndade jag två burkar jordnötssmör till priset av en"hemma" så denna jul blir det snickers om jag nu kan hitta åt det bästa receptet i röran återstår att se det är en av mina favoriter. Annars idag tror jag det blir en stugsittardag har en del uppgifter att göra de ska visserligen inte vara klara förens om ett bra tag men lika bra att ta tag i dem då jag har lite energi. hoppas ni alla får en bra fredag det ska jag ha kram kram
 
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0