lite om antagningen i går

Hade några mysiga immar i stan innan det var dags at bege sig till lernias lokaler och göra testet döm av min förvåning det var papperstester och inga datorer inblandade. Man skulle blandanat göra en del lääsförståelse en del ordförståelse och b.l.a beskriva uppbyggnaden av en stattis. Seriöst jag hade igen anning om vart moderkort osv satt jag har aldrig fått se en stationär dator invädigt inte ens på datorkunskapen. Får hoppas att inge annan vet det heller :) det var över 500 sökanden och endast 38 platser tillslut hoppas hat jag går vidare som 1 av hundra till steg 2 men det är knappast troligt men det var en kul grej och jag kan ju alltid söka igen annnars blir det lite webdesign till hösten om jag kommer in där det skulle vara ännu roligare :)

Ha en bra kväll det ska jag ha pralinskola i morgon då ska bli så spännande


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0