Min favoritfödelsedag

Min födelsedag har alltid varit speciell för mig. Jag har slagits med känslan att njuta av uppmärksamheten men samtidigt  hata den. Jag har aldrig gillat födelsedagssången den som alla alltid sjöng på skolan men jag gillade att alla var snälla mot mig. Min första favoritfödelsedag var den då jag fick min svartvita ängel du lärde mig vad kärlek och äkta vänskap var kommer alltid sakna dig gumman<3 Min andra födelsedag som jag verkligen gillade var då jag fyllde 18 då blev jag vuxen och fick ha eget konto och handla obegränsat på nätet utan att be mamma om att få låna hennes kort. Sen var själva födelsedagen kung massa god mat och de bästa av de bästa vännerna och familjen samt en del överaskningar det var också min sista födelsedag i huset kändes soom ett hej då party från det med vi flyttade ju i april knappt två månader senare. Min 21års dag nu senast tyckte jag också om den firade jag och killarna hos mamma och det kom massa bra folk hade så trevligt men nu tycker jag faktiskt att tiden kan stanna. Har upppnått den ålder då inget mera skoj händer utan man blir "bara" äldre så stanna tiden tack!!!!!




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0