tankar

just nu har jag åldersnojja igen funderar över vad jag gjort och inte gjort. Eller mest vad jag inte gjort skulle jag vilja säga. Vill ha ett liv som jag gillar ett jobb en lön och komma bort härifrån och få ur omöjliga saker ur huvudet. Gillar inte att hela tiden gå runt och hoppas men inte våga vill slippa detta nu eller också så vill jag att det ska gå ett steg längre men har inte modet till det suck det är inte lätt att vara människa jag vill hitta en utbildning jag trivs med och klarar av men samtidigt vet jag inte om jag klarar av något just nu har noll självförtroende och ingen koll på mitt huvud alls.  barn Villa volvo och allt det där skulle inte sitta fel bara för att bryta mönstren och få in lite mera hopp och glädje i vardagen det är nått att fundera på Men det lär nog stanna där iallafall just nu.  ska nog ta att skriva om min bok det var så fjantig när jag läste igenom den svårt att tro att det har gått två år sedan jag skrev den. Efteråt skickas den in för tryckning och till några privata men ni får vänta den som väntar på nått gott och allt det där. nog svammlat för den här gången ha en bra kväll kram kram



Du är äkta kärlek

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0