Iprenlåt

här är min kung text den blev rätt bra natti natti kram kram


Jag vandrar framåt på smärtans stig plötsligt visar sig en himmel klar och blå
jag vet att lindring jag nu kommer få. 
Att min feber kommer att sjunka och mitt huvud sluta dunka.
Du säger hej kan jag få slå följe med dig?
Jag är en riddare, liten glatt och mjuk,
med mig känner du dig inte det minsta sjuk.
Jag har styrkan 400 mg och innehåller ibuprofen
jag lovar den ger dig inga men.
Mitt flytande hjärta hjälper dig härda ut din smärta.
Mina soldater sprider sig fort jag lovar de får sitt jobb gjort.
En liten ledtråd min kartong är lila och vit framtidens tablett är här
och jag lovar den blir dig kär

För er som är intresserade http://iprenjakten.se/

Kommentarer
Postat av: kaj

Det var ju en bra text må jag säga,du är duktig du tös,kram

2012-05-25 @ 07:45:35

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0