tankar som snurrar


just nu skulle jag kunna ge mycket för ett heltidsjobb eller iallafall en massa pengar det känns så drygt att inte ha nästan någonting att leva på då räknigarna är betalda blä.... Jag tycker iallafall danmarks låt borde ha fått mera poäng jag gillar verkligen den låten. Sen är jag nervös det kommer bli uttagingar till läkarsekreterar linjen också det kommer bli test inom data och svenska är bra på att skriva snabbt men är inte kung på det så tvivlar på att jag kommer komma vidare men det återstår att se. Sen är jag förkyld igen eller vad fan man ska kalla det hade en helvetes natt med huvudvärk möjligtvis feber och yrsel fick mig en billig fylla i morse då jag skulle upp på skolan hela världen snurrade men blev bättre frammmåt lunch så jag masade mig dit hög på treo det var inget jag inte kunde men det kan ju vara bra att visa lite intresse me det går segt vill bli klar nån gång men i morn är det jag som går och köper ett träningskort när jag är arg så tränar jag mycket bättre.

Gick runt risselås häromdagen fick skavsår från helvetet men nu har de läkt iaf så nu blir det råträning på piggo framöver se om jag kan få upp mitt kassa imunförsvar. Hittade en gammal skiva från 08 som jag snart ska lyssna igenom tror det ka vara en hel del bra på den musiken var bättre då har inte uppdaterat min musiksmak det minsta på evigheter behövs inte vet ju vad jag gillar. Föresste maria vad hette den där country gruppe som du had epå spotifylistan?? Den var ju bra men har glömt vad den heter kan inge vänlig själ ge mig en macbook eller åtminstonde én dator med helt tangentbord??

Aja det här blev väl inte direkt glatt inlägg direkt men sånt är livet ibland puss och kram



Ni är kärlek<3

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0