tänker tillbaka

idag när det var så fint väder ute ville jag inte riktigt fungera igen det blev för mycket tänk . Det är ingenting ovanligt numera men jag har kämpat sedan i januari och lyckas allt oftare med att hålla mig ovanför vattenytan utan att sjunka men ibland är jag ute på för djupt vatten. Så var det idag. Gillar det inte alls men har kommit på att för att kunna må bättre och komma tillbaka helt och fullt måste jag tillåta mig själv att må sämre då och då det hör till. Har dock varit gladare de senaste veckorna helt oförklarligt har allt kännts så mycket lättare och roligare som det gjorde förr och det tror jag beror på dels vännerna det känns så tryggt så vant och så lättsamt och nära till skratt med dem. Sen tror jag det är vädret också det är härligt då det är ljusare hatar mörkret,och kylan. Sen gillar jag att ha saker att göra som exempelvis kattutställningen det var underbart älskar djur och att vara med mina killar. De får mig att må så bra<3 En sak som jag oroar mig lite för är sommaren har tusan sökt jobb övreallt känns det som men får inga positiva besked alls iallafall inte än känns drygt sen oroar jag mig lite för hösten och skola och så vet inte om jag är redo för pressen och stressen igen.

Då jag tänker tillbaka på förra hösen och då skolan började så skulle jag egentligen ha slutat då men behövde pengarna och ordna boende men jag var helt enkelt slutkörd redan då varje dag var en kamp att ens ta sig i väg på skolan belv en utmaning blev hemma för mycket så ska det inte vara då man pluggar på universitet det är helt frivilligt och ska kännas kul kanske inte varje dag med mestadels av tiden men så var det inte för min del det var baraq plågsamt stressad konstant störd sömn kunde inte alls sova fokusera på viktiga saker och framförallt inte plugga det var tortyr hela situationen var hemsk. Var helt enkelt utbränd och jag är väl det fortfarande men för envis för att ta det lungt måste slita hårt för att kunna göra klart de uppgifter som jag ska göra men ska ta tag i dem måste hitta motivationen bara

Nu blev det ett sånt där förvirrande svamligt inlägg som är svårt att förstå igen lovade då jag startade om bloggen att det inte skulle bli några flera obegripliga inlägg men ibland så smyger de sig in här i allafall har klarat mig rätt bra från dem tycker jag aja nog med grubblerier nu natti natti kram


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0