2012-10-15

Har inte gjort så mycket den senaste tiden men har ändå haft fullt upp bara jag som lyckas med det. Just nu håller jag på med lite uppgifter i medicinsk terminologi som ska vara inne om några dagar. Annars så fick jag tillbaka min KBA uppgift den som jag missuppfattade först men tydligen fick till rätt tillslut för jag fick VG det kändes härligt. Idag ska jag börja med den andra uppgiften i det ämnet. kommuniktion inte lika roligt som psykologi får se vad jag lyckas åstadkomma. Annars så packas det för fullt fortfarande har en miljon saker fast vi har sålt en hel del me det går frammåt iallafall. Hade finfrämmande igår det var så trevligt och så läge sen:) Ha en bra måndag för det ska jag ha kram kram
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0