helg

snart tar en ny vecka sin början igen går in på de sista två i ström nu annars så har jag gjort en massa uppgifter som inte ska göras förrän längre fram men jag tycker de var roliga måste börja med de innan jag kan göra de tråkiga för att få upp motivationen lite :) råkade vara duktig och ta granntantantens tvätt tid kunde sätta en miljon på att den 1:a nov var på fredag men det var tydligen torsdag ops det var inte snällt men hon sa att det inte gjorde något hon är snäll. fick till lite bättre ljud i datorn då jag har i hörlurar iallafall det är bra behver lite musik då jag skriver en massa latisa ord och översättningar. Tänkte göra klart kattuppgiften ikväll med då jag är igång sen är den slut och jag får min krokad välinvesterade 400 var det har lärt mig jätte mycket och ledarna är så trevliga rekomenderas anmälan gör till PAWpeds bra för alla som har katt man lär sig mycet om de små varelserna. nu blir det tvättstuga en vända till kram kram
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0