Mystiskt

Det kommer bli väldigt konstigt att flytta härifrån. Det är ju här som jag känner till varje gata varje affär och väldigt många människor( okej jag överdriver mitt lokalsinne är totalt värdelöst och det finns ju typ inga affärer men på ett vis kommer jag sakna vissa personer) men som tur är ska jag ju inte flytta utomlands det är faktiskt bara tio mil bort. Kommer sakna de bästa av de bästa men magin finns ju inte kvar längre alla är utspridda och jag har bestämt att jag inteckna leva mitt liv utifrån någon annan än mig själv.Det jag kommer sakna är bara idealbilden av vissa personer men de lever ju inte upptill den det är ju bara min bild av dem och den är rätt fel har jag lärt mig. Det är faktiskt hög tid att testa något annat känns som jag är på rätt väg det går brà med både skola och kattkurs. 
Så tror att allt kommer fixa sig tillslut bara i lite omvänd ordning men är rätt omvänd själv så jag är van lite svammel här men men det blir lite kamera och nya bilder snart vill ha en ny header inte alls nöjd:)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0