en annan typ av liv

samma låt winnerbäcks kom änglar sliter åter ut mina högtalare var väl ca 12-13 då jag hörde den här låten första gången är en av mina absoluta favoritlåtar och kommer alltid förknippa den med en väldigt speciell person. Då satt jag i mitt datarum hemma i ett stort hus på pumpen det kommer alltid vara hemma för mig. Hade en hel spellista med låtar men denna och du och jag mot världen toppade den. Hade kommit hem från skolan och det första som jag gjorde varje dag var att leta upp en svart-vit pälsboll och pussa på henne sen var det oftast direkt till datorn och kollade lunar och gästboken. Gick föressten förbi där ikväll allt är totalt förändrat men kommer ihåg så mycket roligt där ifrån speciellt häcken där man kunde göra visselpipor och fotbollsplanen där det alltid var någon och en fotboll. Sen var det sena lekstugenätter med massa folk gräskrig  och spicegrils på högsta volym på bandspelaren. Nu sitter jag i en helt annan lägenhet har så mycket mera erfarenheter och har äntligen återigen efter en massa strul hittat min plats i livet. Alla bitar börjar passa ihop har två underbara skatter och en gräddnos i himmelen går en bra skola men jag saknar alla som är utspridda för bättre väner kunde /kan jag inte ha <3 saknar er. Nog nostalgi för ikväll natti natti
Liten Sofie tror jag var 13
Älskar dig min vackra ängel <3
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0