Loppis mm

Idag var det loppis det gick riktigt bra blev av med en massa saker. Den dyraste varan som jag hade kostade 50 kr det var rätt bra att få ihop 353 kr då allt jag sålde i princip kostade 5-10-20 kr :) tentan jag gjorde gick inte alls bra tycker vi inte fick några riktlinjer på hur ett affärsbrev ska vara utformat och sedan ska vi efterlikna hans eller så missuppfattade jag uppgiften men det är svårt att utföra en uppgift utan att veta lite om hur det ska vara om man inte designar själv utifrån egna idéer. Gör om gör rätt tror bag det blir. Annars fick jag Veta att jag får CSN pengar det är en lättnad hatar att vara utan pengar. Annars kommer resten av helgen att bestå av terminologi plugg och packning...... Sen hoppas jag på att få träffa Patrise en sväng innan hon åker långt bort igen ha en bra lördag nu kram kram


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0