tankar


konstaterar för minst 1000 gången att jag verkligen trivs nu. Ingen stress alls utan får plugga i min egna takt utan att spendera en massa tidiga mornar och sena kvällar på bussen. Det var inge bra för mitt mående. Nu ka jag fokusera och jag gillar verkligen variationen på uppgiftera just nu gör jag lite anatomi varvat med uppgifter i word trr jag kan mera än jag vill erkänna där men det är jätte bra med repetition jag litar ite alls på mia kunskaper men förhoppningsvis får jag tillbaka lite av mitt självförtroende. Egentligen brde det vara på topp det var ju ca465 sökande till vårdadministratör och jag var en av de 38 som kom in så någe bra måste jag ha gjort men den andra skolan smulade ju sönder mig totalt tar lite tid att plocka i hop spillrorna och laga mig själv igen. Annars gjorde jag kycklingsoppa till middag den blev kung men nu blir det lite böcker och sen sängen har föreläsning vid kl 10 imorgon kram kram
 


 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0