måndag helt enkelt

ja i dag är det måndag igen, mina två veckors praktik är slut de var väldigt givande lärde mig myckt och insåg att jag var tvungen att öva en hel del på fingersättningen övar mycket men det kommer ta tid gillar inte mitt tangentbord på den här datorn kanske att det blir en ny men inte bara av den anledningen. Den är helt enkelt seg och jobbig måste ha en bra dator då jag praktiskt taget ska bo framför den mer än ett år till lutar just nu åt ett äpple men får se om sparkontot tillåter kanske..... Annars blev mina naglar fina idag igen fick lite skäll hon undrade varför jag hade slagigt sönder typ alla och gjorde ont som fan då hon la på gelén eftersom hela nageln under var av men vill man vara fin så hehe. Började med excell i dag gillar det inte alls tentan är den 22/2 tror jag bara att plugga på dessa 4 veckor har en massa annat med så fullt fokus nu ett tag framöver lutar ev åt ett besök i ström också men får se hur det blir om det finns tid ha en bra måndag nu kram kram
 
 
 
<3

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0