Mars

Hej mars du har verkligen kommit snabbt i år jag tycker det nyss var julafton hänger inte alls med tiden springer i väg och snart är det sommar. Först ska jag ha en 7 veckors praktik känns jätte roligt men lite mäktigt men det blir bra då jag kommit in i det hela. Just nu är det öppet om vad jag ska vara men fick ett spännande telefonsamtal som kanske kan resultera i något mera i sommar ska bli spännande att se:) Våren var på ingång i går asfallten var bar det kändes härligt men idag är det full snöstorm lustigt det kan vara. Vill ha sommar nu ju. Annars pluggar jag väldigt intensivt nu det är kul men lite väl mycket är det men det är delvis mitt egna fel sista minuten soff det är jag:) men efter i morgon tror jag att jag har lite mera tid men det känns bra jag har snart bara ett år kvar och som tiden rinner i väg är jag snart klar och kan börja jobba det vill jag verkligen göra nu. Ha en bra söndag det ska jag ha med näsan i boken. Kram kram
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0