Snart sommar.

Livet springer verkligen iväg allt går i 120 veckorna bara rinner iväg. Sista veckan på paktiken börjar på måndag jag har utvecklats jätte mycket under den här tiden känns roligt. Nästa vecka har jag två tentor. de sista inom dokumentationen och terminologin g gränsen på terminologin är hög och det är mycket att lära har kvällsföreläsning på måndag ang denna lär behövas.
 
Annars är det väldigt härligt med sommar:) mindre härligt är all pollen i luften fick jätte svårt att andas då jag klev av bussen i fredags det var läskigt men kom fram till att det berodde på pollen i luften inte bra.
 
I morgon är det morsdag och jag ska fira världens bästa mamma hoppas hon kommer gilla min överraskning den involverar hennes bror så mkt kan jag avslöja:) ha en mysig lördag kram kram
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen ett inlägg:)!
Nog går tiden fort alltid men morsdag är ju nästa helg:)!

2013-05-19 @ 21:30:17
Postat av: Maria

Hoho det går som trögt med inlägg tycker ja :p

2013-07-07 @ 16:17:31

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0