Höst

Ja nu är det verkligen höst på riktigt. Träden har tappat alla sina löv, och alla färger börjar försvinna. Lite tråkigt är det, har inte hunnit med i år alls. Speciellt inte med kameran tur att jag tog en hel del fina höstbilder förra hösten så att mitt lager inte är helt tomt. Annars händer det inte så himla mycket, en hel del plugg och mental laddning för praktiken som börjar v 44. Ska vara på akuten, så himla spännande. Var där på "studiebesök" i måndags, skulle vara där klockan 10 men självklart ringde inte alarmet och jag vaknade halv 10 och fick vackert vänta på nästa buss. Jag burkar verkligen inte försova mig, har fått det inpräntat sedan jag var liten att vara uppe i tid. Pappa var alltid så sur när jag sölade på morgonen. Hur som helst gick besöket bra, och jag ser fram emot praktiken väldigt mycket. Den här gången släpper jag allt och är bara elev, nu är det inte fokus på sommarjobb utan nu är jag där för att lära. Annars väntar jag på svar från undersökningarna som jag gjort, och det är bestämt att det kommer bli en magoperation till inom 3 månader. Suck ännu ett ärr men de kommer använda dig av det gamla, alltid nått. Förhoppningsvis är det inget farligt det lät inte så men säker kan man inte vara. Hösten/vintern kommer bjuda på lite överraskningar, så mycket kan jag säga men mer tänker jag inte avslöja nu:). Har en organisationsuppgift som ska in på fredag så nu är det hög tid att bli lite seriös. Sen måste jag hitta plats på min andra hårddisk, för att kunna få plats med alla bilder då jag ska lämna in en massa filmer från det jag var liten. Inte det lättaste. Men ha det så bra så hörs vi kram kram
 
Älskar min chall<3
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0