Kom ihåg mig då

Snart är det fem långa år sedan du försvann från oss till himmelen. Allt flyter liksom i hop minns inte riktigt men tror det var den 17 som vi hade kräftkals och jag såg dig på balkongen fick redan då en föraning det var en känsla som var oroväckande ville gå in och ge dig en kram men dörren var låst då vi åkte hem på moppen och jag minns att jag tänkte att det var bra att du hade låst dörren. Redan innan jag visste så kände jag att du befann dig i helikoptern ute på din sista resa kände din blick då jag hörde det karakteristiska ljudet av helikoptern. Minns redan från början att jag var rädd att jag skulle glömma dig, din röst och personlighet men det finns kvar någonstans fast inte lika tydligt som jag vill att det ska vara. Skulle kunna ge nästan vad som helst för att få vara nära dig igen fem år har inte ändrat ett dugg saknar dig fortfarande lika mycket älskar dig<3

mormor - ett annat ord för kärlek.


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0