februari

Det var rätt länge sen sist. Vad har hänt då? Jo en hel del, jag har firat min 22-årsdag. Det dök upp en del folk firade med tårta och en egen komponerad tårta. Det var en chokladtårta med dumlefluff och hallonmousse. På toppen av den gjorde jag maramallowsfondant, det blev riktigt bra, fick en hel del beröm. Fick paket med parfym, pengar, presentkort, lotter massa användbara saker kort sagt en lyckad födelsedag! Tack till alla inblandade. Har köpt mig en ny dator det blev en sony vaio den har likartade talanger som en mac orkade inte byta operativsystem det var slutligen det som avgjorde hoppas att jag blir nöjd med denna och att den är lite snabbare:). På fredag har jag tenta i excel känns rätt bra just nu men måste nog plugga mera så allt sitter. Ha en bra onsdag! kram
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0