massa energi

vaknade vid nio fylld med en massa energi i morgon blir det hämtning av nyckarna ska bli spännande att se lägenheten! kommer a lite biler så den som vill också får se. Igår fick jag min lilla älskling så happy:) Som jag har längtat! Den är på hela 1TB vilket jag anser är gigantiskt och har en jättefin blå färg pratar om min underbara externa hårddisk den har endast en kabel drivs på ström från datorn slipper kontakter jag anser at vi borde satsa på en värld utan sladdar så detta är steg 1 nåja ett halvt steg iallafall den är såå liten och söt. Idag står lite anatomi på schemat gjorde dock det mesta i gåroch det är grupparbete soft behöver med andra ord inte göra det själv :) jätte fint väder idag lär bli en promenad lite senare i vinterlandskapet:) Ha en bra onsdag det ska jag ha kram kram
 
 
Bildkälla http://www.google.se/search?hl=sv&cp=12&gs_id=1y&xhr=t&q=verbatim+bl%C3%A5&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bpcl=36601534&biw=1012&bih=463&wrapid=tljp1351678572487035&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=ePqQUJWNFs774QSl8oDQCw

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0