Bad luck

idag är en så där jätte jobbig otursdag. Allt har typ gått fel, skulle göra uppgiften i kban hämta böckerna idag hemsk trög leverans beställde dem liksom den andra september missfrstod den så klart  och läste mig igenom 18! kapitel boken var väldigt bra hade en grym idé bara för att i nästa sekund inse att jag bara får använda mig av vissa kapitel och inte de där den bästa infon stod då tappade jag motivationen och kollade på dogwhisperer och sedan goasthwhisperer hehe mycket visknigar ikväll i morgon blir det bara att arbeta dubbelt så hårt eller ska vi säga trippelhårt eftersom det är tre uppgifter som ska vara inne snart. Btw fick negativt besked från CSN också de kan stoppa upp sin 0,5 poäng någonstans får se vad jag ska göra åt det hela vill vara ekonomiskt oberoende och ligga på en strand i thailand och dricka drinkar medan min sekreterare sköter min utbildning. En positiv nyhet var att min ögonbrynspenna som jag har sakna i minst ett halvår fanns på bomiljö det gjorde min dag  som annars kan strykas från almanackan natti natti
 

Saknar dig gräddnosen



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0