Pluggning

Idag är det en väldigt dryg organsiationsuppgift som står på schemat. Är lite irriterad på den, hittar inte flytet alls. Måste komma igång och hitta ett upplägg med det är sannerligen inte det lättaste, då man inte förstår vad uppgiften går ut på. Har deadline klockan 16,00 i morgon. Gillar verkligen att skriva dessa uppgifter men måste bara förstå vad läraren vill ha ut av den, samt förstå vad mål och ramstyrning innebär. Får fundera på det. Annars hade jag den inställda engelska lektionen i morse klockan 9, jag kan medge att jag bara lyssnade med ett halvt öra, muskler intresserar mig inte så mycket. Ha en bra trosdag kram kram
 
 
Jag är kär, den överlägset bästa datorn jag haft!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0