16 april

och snart maj igen hehe nej men allvarligt vart tar dagarna vägen fick veta att jag har lite skola i morgon sabbade lite planer men men. Annars idag har jag hämtat ett paket innehållande en utställnings kattlåda och shampoo till liten snart dags för badningen :) Sen var jag på biblan och lånade lite böcker som ska vara tillbaka den 14 maj lika bra att jag skriver så kan väl nån vänlig själ påminna mig glömmer de jämt ju. Jag lånade blandannat lyssna när djuren talar av Mia Mattson seriöst en av de bästa böcker jag läst och kunnat fokusera på sen jag vet inte när. Började till och med att grina den var riktigt underbar. Sen lånade jag lite böcker om höns och så hehe mamma höll på och skratta ihjäl sig men får jag nån ide i huvudet så vill jag ta reda på mera om dem de är häftiga ju men jag är lite rädd för dem men läsa skadar ju inte eller hur nu ska jag koka en majskolv som jag knappast får ha i fred när challe upptäcker vad som är pågång ha det bra kram kram


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0