dag 03 min favoritbok

jag upptäckte en bok häromdagen som kommer upp på min favotitboklista genom alla tider den får faktiskt 1 a platsen på den för de andra på den listan är jag så less på. Boken jag pratar om heter lyssna när djuren talar av Mia Mattson. Det är faktsikt första gången jag grinat till en bok och jag kände en stor glädje då jag läste den för det beviasr en teori jag länge trott på och man blir väldigt medveten på sina egna djur efteråt. Hon skrev i boken att hästar är väldigt enkla att prata med och jag har altid gillat hästar och det lugn de sänder ut jag trivs helt enkelt med dem. Katter var tydligen svårast eftersom de är så självständiga. En bok jag tycker att alla djurälskare ska läsa :)




http://www.vattumannen.se/Product.aspx?ProdNo=47521


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0