något jag vill göra i denna sekund

är att vilja veta hur mitt liv kommer se ut är lite trött på pluggandet nu vill ha ett jobb egen lägenhet rutiner och framförallt en riktig lön och en lottovinst gärna drömvisten skam den som ger sig hoppas kan man ju alltid göra right... :) fast å andra sidan trivs jag rätt bra i den här nya lägenheten härligt med yta och att den är så pass stor så man kan gå runt. men ett jobb o att vara klar med utbildingen skulle inte  vara helt fel tänkte skriva ett diktat nu så kanske jag kommer närmare mitt mål är en otålig person som vill att allt ska hända nu nu nu får lära mig att det inte fungerar så men det är rätt svårt natti natti kram kram btw jag är förälskad i min iphone femma så bra bilder!!! Kan tydligen koppla instagramen till bloggen pefa det betyder en massa nya bilder utan att behöva använda systemen jämt älskar teknik då den fungerar
 
Bubbebad <3
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0