sammanfattnig av veckan som gått

 
Det har hänt lite saker sedan sist har haft en tenta där hela sidan hakade sig då jag skulle infoga min text får hoppas att det löser sig.Varit totalt utan internet men fixade det efter en hel dags uppdaterande av både router och modem och inställning till 3g istället för 4 g på modemet för att den skulle synka med routern. Ett himla stök men superbra support.  Fått tillbaka mitt KBAarbete fick vg har fått det på alla tre vilket betyder vg i betyget det känns bra!! Lämnade in sista nu i fredags kommer sakna att inte skriva dessa, tycker det var jättre roligt och läraren var jätte bra. Gjorde bort mig totalt hade en komplettering på en uppgift och den hade försvunnit från sidan så jag har inte fått upp den där och helt enkelt glömt den för det var så mycket annat som kom emellan där stod det precis hur journalmallen funkade har alltså gjort fel på alla de som jag lämnat in bara för att den första uppgiften försvann väntar på besked om jag måste göra om dem eller inte. Se det posistivt fick iallafall reda på det innan tentan den 19. Annars har vi julstökat lite det närmar sig nu. Greveholm börjar bli riktigt bra och det bästa är att de gamla skådisarna dyker upp igen så roligt att se dem som spelade julkalendern då jag var liten:) Annars fick jag lite fotoredigeringjobb av Maria det var riktigt roligt och bilden blev jättebra hoppas det funkar nu. Ha en bra måndag det ska jag ha kram kram
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0