I min handväska

är det en himla oreda hur jag än försöker så blir det så det går bra i en dag. Just handväskor är något jag verkigen älskar om jag kunde så skulle jag köpa en ny varje dag ett märke som jag verkligen har fastnat för är björn borgs väskor så himla snygga och praktiska man kan minska ner dem till ingenting men de är iallafall stora och rymliga. En anan fixidé som jag har fått är att jag gillar portföljstuk på väskorna har inte köpt någon än letar efter den perfekta ska vara en sån med tryckknappar på spännena. I min väska är det ett litet apotek med massa tabletter allt för att slippa diverse åkommor, mitt headset är där så att långa bussfärder blir korta. En liten sminkaffär. och det viktigaste av allt en massa tuggummi det ka jag inte leva utan. Just det nycklar pllåbok och telefonen med annars skulle livet bli svårt:) E av mina drömväskor är en äkta LV väska om nån känner sig extra snäll :)   



Jag gillar den:)
http://www.bjornborg.com/webapp/wcs/stores/servlet/Product2_10054_10201_275118_-1_13363____ProductDisplayErrorView

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0