soff-bloggar

gör jag och är grymt deprimerad över det är hemska vädret vart tog våren vägen?? vill ha tillbaka den nu. Förövrigt är jag förkyld igen men det är inte alls ovanligt har ju varit det av och till i ett helt år vill verkligen bli frisk. Vill ha ett jobb och en massa pengar vill slösa pengar på en massa onödiga saker typ en liten hårddisk utan massa sladdar. Hatar verkligen sladdar vill ha en sladdfri värld. Sen vill jag ha en massa pengar till min kattuppfödning och kunna köpa en hund och sen vill jag ha pengar till att starta ett företag så jag får pengar mycket pengar hehe det blev mycket pengar i ett och samma stycke. Har tråkigt men det märks Ha en bra söndag. Tror det blir Wallander maraton för min del skulle haft ett paktet med pärosplitt med för min dumma hals men har ingen som vill köpa det suck




Älskar er snyggossar 

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoho varför fråga du inte om ja kunde fixa split åt dig ? De hade de gjort:)

2012-05-07 @ 16:28:01

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0