uppdatering

hej igen här kommer en liten uppdatering. Det har hänt en del sedan sist bor numera i Östersund det känns bra men det har tagit tid att anpassa sig tycker jag allt gick så fort men det känns bra det känns nice att kunna gå runt i lägenheten den är ju rätt stor ca 97,5 kvadrat:) Annars är det mycke i skolan just nu men har hittils gjort två uppgifter i grammatik idag och en journalövning bara att förstätta fick till filerna har inte tänkt på att spara ner den dum dummare men nu är det löst ska bara lägga över dem till den externa så de inte tar upp allt dataminne. Hoppas ni har det bra och jag ger en extra kram till min Maria som varit min trogne läsare under detta uppehåll mera inlägg kommer i morgon kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Äntligen :D!

2012-11-29 @ 08:42:55

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0