hektiskt

Ojdå det har tydligen redan gått en vecka sedan jag skrev här sist inte bra men har som sagt ett rätt hektiskt liv kombinerar plugg med flytt och tentor och kattuppgifter har nog aldrig spenderat så mycket tid framför datorn som jag gör nu blir riktigt less på den ibland det är rätt jobbigt at vara seriös och plugga uppgifterna tar aldrig slut... Mitt ljud på datorn är helt galet det är rätt jobbigt skulle spela in berättarröst till min PP press idag det gick bara inte efter ca två timmar fick jag till lite ljud hoppas det räcker och att lärarens högtalare inte sprängdes av tjutljud. annars har jag tagit lite mera kort på mina skatter det är så roligt men måste bli bättre på portärätt och redigeringar öva öva öva då det finns tid. annars var A-S här på middag det blev tacos det var trevligt nu bli det lite mera dator för ovanlighetens skull ha en bra fredag och helg kram kram
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0