Lite snabbt

Har en föreläsning kl 1 den blev ju förflyttad skulle egentligen haft de kl 10 i morse han till och med upp och duscha innan :) Blir ju helt golvad av de där dumma tabletterna jag har fått så somnar inom 20 minuter på kvälle samt att jag knappt orkar upp och ge killarna mat. Drygt sen att den här dumma tröttheten sitter i hela morgonen. Dessutom finns det ju inget dokumenterad biverkan att man blir trött på dem heller men det kan jag ju säga att det blir man! Aja nu diggar jag lite musik och skriver lite anatomi. Sen ska här städas ordentligt hårit som tusan och sand överallt men that is life. Skulle inte klara mig en dag i en tom lägenhet nu bli det föreläsning i medicinsk terminologi kram kram


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0