Runda på stan

I morse hade jag föreläsning sen blev det en runda på stan med Maria sen blev det lite sittande medan hon gjorde sig fin i håret så himla fint blev det och jag är så himla avundsjuk nu! Tur att jag ska till ström och frissan på fredag då är jag fin tills dess att jag fyller år inte för att det har så stor betydelse men iallafall.
 
Blir en del andra ärenden i ström med. Lättare att göra en del saker  där har jag lärt mig gångavstånd till nästan allt och jag vet ju vart allt finns tillskillnad mot här. Allt är rätt obekant men jag lär mig nog snart. Annars händer det inte så mycket har en massa saker som´ska göras i skolan typ 4 uppgifter som ska in den 10/2 med 6 timmars  mellanrum hehe lite ihopklumpat men är man student så är man.
 
Imorgon har jag redovisning men är utan mick på datorn vet inte hur jag ska lösa det men får i värsta fall ta mammas gamla burk, kan ingen se mig en macbook i födelsedagspresent snälla!! Vill ha en dator med ett helt tangentbord och ett fungerande ljudkort snälla fixa fram det nu. Ska skriva i hop lite till redovisningen nu. Det går iallafall framåt med tangentbordsträningen så allt går lite snabbare nu. Kram kram
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0