Nytt år nya möjligheter

Nu är det ett nytt år ännu en gång det började stressigt. Hade många diktat som skulle in i fredags satt konstant i 11 timmar. Det var flera än jag hade räknat med men gav mig den på att de skulle in och jag lyckades med det i tid. Bästa Patrise kom och åt middag och sov över det var så himla mysigt!! Har verkligen saknat dig. Annars har jag bara avgett ett nyårslöfte och det är att vara mera noggrann och inte slarva, varken med uppgifter eller huvudtaget.Har vait lite slö men nu ska det bli ändring på det!
 
Fick en riktigt hemsk förkylning efter jul så har inte alls mått bra, men nu börjar jag äntligen att bli bättre i rättan tid. Eftersom min praktik börjar i morgon, är rätt nervös men mest att jag ska villa bort mig på sjukhuset och inte hitta min handledare, men hon har ju sagt vart jag ska så hoppas att mitt lokalsinne inte sviker mig! Det ska bli riktigt interssant att se vad en läkarsekreterare gör och hur de arbetar och dessutom ska det bli roligt att se om jag har lärt mig något. Nu ska jag snart börja med middagen och sedan ska jag göra några kompletteringar på en uppgift som jag har fått tillbaka ha en bra södag det ska jag kram kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0