Rätt länge sedan

Det är nu rätt länge sedan jag skrev någor. Det har faktiskt hänt en del har fått veta vart jag ska göra min praktik jag kommer vara på kirurgen kommer bli jätte spännande! Det blir en lång praktik nu den längsta jag har haft någon gång på hela 7 veckor ska bli härligt att lägga skolan åt sidan en stund nu är inne i en tung period inget går som jag vill nu. Hade innevecka på skolan förra veckan det var trevligt att få träffa alla klasskompisar hade även medicinsk terminologitenta och skrivnings hastighetsprov det var mindre trevligt för jag kan inte skriva då någon stirrar över axeln på mig allt låser sig och jag trycker bara fel men jag håller på att lära mig vart man ska trycka för att skriva korrekt men det tar tid vill jag lova.
 
 Helt plötsligt var det inte så noga då fick man skriva som man ville hallå?! Jag har ju övat in det rätta sättet nu ju också behövs det inte utan  bara att det är ergonomiskt för mig hej dubbla budskap men jag ger inte upp jag ska klara det galant så det så:). Har en rapport på 10 sidor som ska vara inne den 5/4 så det är bra övning får skriva som en besatt fram tills dess! Annars fyller bästa mamma år idag det ska firas med födelsedagsmiddag på stan! Av mig fick hon en Ipad mini så hon slipper skrika på telefonen mera:) Festen hade vi i lördags det var jätte trevligt med massa god mat och trevligt folk som vanligt fick mysa med världens sötaste lilla bebis jag jag är kär villl verkligen ha en jag med men det blir inom några år:) måste ju bli klar med skolan först.  
 
Du är världens vackraste!<3

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0