unboxing

Det är lådor överallt vill jag lova. Flytten närmar sig med stormsteg, det gillas. Det kommer bli 4 minuter till jobbet för mig sen och det känns helt underbart. Vill liksom vara ha allt klart nu. Tror jag har valt färgtema i mitt rum med satsar på lila och grått. Tror det kan funka, har dock lite svårt för grått men får väl lära mig att gilla det helt enkelt. Min nya säng kommer vara grå med så det är bara att gilla läget. Är ledig i helgen med så himla nice. Har jobbat de 2 senaste, bra med pengar men rätt segt då bussarna går så himla tidigt. Redan innan klockan 6. En hel timma innan jag börjar jobba, men snart slipper jag det. Just nu känns det som en hel evighet fram till den 1/10 men jag vet att det kommer gå riktigt fort. Annars är det härligt med höst, gillar att vädret är lite kyligare man blir piggare av det. Just nu trivs Sofie med livet, ny lägenhet, bra jobb bara kompisar lite närmare som saknas  men annars är allt bra.
 
Kram kram 
 
 

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0